INNE DOBRO

STWORZONE Z WAMI

PIĘĆ DYSFUNKCJI PRACY ZESPOŁOWEJ WG PATRYKA LENCIONIEGO

1 dniowe szkolenie dla 1 osoby

1400 zł

INFORMACJA ZWROTNA I ROZMOWA ROZWOJOWA

1 dniowe szkolenie dla 1 osoby

1400 zł

AGILE - ZWINNE ZARZĄDZANIE

2 dniowe szkolenie dla 1 osoby

2500 zł

NEGOCJACJE HANDLOWE Z KLIENTEM

2 dniowe szkolenie dla 1 osoby

2200 zł

PROFESJONALNA SPRZEDAŻ USŁUG PRZEZ TELEFON

2 dniowe szkolenie dla 1 osoby

2200 zł

KOMUNIKACJA W ZESPOLE PRACOWNIKÓW PRZEDSZKOLA

2 dniowe szkolenie dla 1 osoby

2200 zł

PIĘC DYSFUNKCJI PRACY ZESPOŁOWEJ

MODUŁ I: Wprowadzenie do szkolenia:

  • Patrick Lencioni - ekspert i praktyk w dziedzinie zarządzania zespołami;
  • Definicja dysfunkcji;
  • Sposoby rozpoznawania dysfunkcji w zespole;
  • Pięć zasad dysfunkcji pracy zespołowej jako przeszkody uniemożliwiające efektywne osiąganie zakładanych celów przez zespół;

MODUŁ II: Zaufanie jako podstawa współpracy.

  • Sposoby budowania zaufania w zespole;
  • Sposoby przyznawania się do popełnianych przez nas błędów, braków i obaw;
  • Profilowanie behawioralne oparte na kwestionariuszu osobowości w celu lepszego zrozumienia zachowań swoich oraz innych członków zespołu;

MODUŁ III: Efektywna komunikacja jako budulec współpracy i zaufania.

  • Sposoby eliminowania obaw przed konfliktem w zespole;
  • Produktywna dyskusja, czyli jak radzić sobie z nieuniknionymi konfrontacjami i konstruktywną krytyką w zespole;
  • Sposoby identyfikacji występujących w grupie nieujawnionych niezgodności - "poszukiwacz konfliktów";
  • Diagnoza osobowości i preferowanych zachowań - test Thomasa-Kilmanna (TKI);

INFORMACJA ZWROTNA I ROZMOWA ROZWOJOWA

MODUŁ I: Informacja zwrotna we współpracy zespołowej.

  • Rola i cel informacji zwrotnej we współpracy zespołowej;
  • Rodzaje informacji zwrotnej - informacja zwrotna korygująca i doceniająca;
  • Elementy udzielania informacji zwrotnej;
  • Jak dobrze się przygotować do udzielenia informacji zwrotnej;
  • Zasady konstruktywnego przekazywania informacji zwrotnej;

MODUŁ II: Rozwojowa informacja zwrotna w praktyce.

  • Wprowadzenie techniki "Czystego feedbacku";
  • Model SMART-UP i STAR - zasady sprawiedliwego oceniania i feedbackowania efektywności;
  • Prawidłowe wykorzystanie technik konstruktywnej krytyki i egzekwowania;
  • Informacja zwrotna a rozwój pracownika;

MODUŁ III: Reakcje na informację zwrotną.

  • Technika konstruktywnego przyjmowania informacji zwrotnej;
  • Sposoby radzenia sobie z emocjami i oporem;
  • Siatka satysfakcji - narzędzie podczas rozmów 1:1;

AGILE - ZWINNE ZARZĄDZANIE

DZIEŃ I:

1. Wprowadzenie do zwinnego zarządzania

  • Pojęcie zwinnego zarządzania ludźmi;
  • "Energize People" i "Empower teams" w kontekście zwinnego zarządzania;
  • Rozwijanie kompetencji zespołu;
  • Pojęcie zwinnego zarządzania ludźmi;
  • "Energize People" i "Empower teams" w kontekście zwinnego zarządzania;
  • Rozwijanie kompetencji zespołu;
  • "Energize People" i "Empower teams" w kontekście zwinnego zarządzania;
  • Rozwijanie kompetencji zespołu;
  • Umiejętne zarządzanie zmianami;

2. Zwinne zarządzanie w pracy zespołowej

  • Aktywne ćwiczenie praktyczne w zespołach z podziałem na role, w którym uczestnicy doświadczają różnych barier w pracy zespołowej;
  • Umiejętne informowanie o zmianie;
  • Radzenie sobie z oporem i brakiem zrozumienia;
  • Sposoby radzenia sobie z barierami komunikacyjnymi;
  • Technika różnych punktów widzenia.

DZIEŃ II:

1. Komunikacja w zwinnym zarządzaniu

  • Rodzaje komunikacji;
  • Przekonania blokujące skuteczność komunikacji;
  • Programatory językowe;
  • "zwinność" w komunikacji;

2. Informacja zwrotna w zwinnym zarządzaniu

  • Role informacji zwrotnej;
  • Model FUOK;
  • Pozytywna informacja zwrotna;
  • Motywacyjny aspekt informacji zwrotnej;
  • Reakcje na informację zwrotną;
  • Budowanie zaufania w zespole poprzez informację zwrotną.

3. Podsumowanie i Action plan uczestników

CELVER WAY SP. Z O.O. Jagiellońska 49/11, 10-274 Olsztyn 
Strona utworzona za pomocą usługi Webnode Ciasteczka
Załóż darmową stronę internetową!