WETERYNARIA
NAJPOPULARNIEJSZE TEMATY:
BADANIE NEUROLOGICZNE
2 dniowe szkolenie dla 1 osoby
3300 zł
CHOROBY SERCA MAŁYCH ZWIERZĄT
1 dniowe szkolenie dla 1 osoby
2500 zł
BADANIE OKULISTYCZNE KROK PO KROKU
2 dniowe szkolenie dla 1 osoby
2900 zł
DIAGNOSTYKA I LECZENIE NAJCZĘSTSZYCH NOWOTWORÓW U MAŁYCH ZWIERZĄT
2 dniowe szkolenie dla 1 osoby
2900 zł
WETERYNARIA TO BIZNES
2 dniowe szkolenie dla 1 osoby
3300 zł
OBSŁUGA ROSZCZENIOWEGO KLIENTA W GABINECIE WETERYNARYJNYM
1 dniowe szkolenie dla 1 osoby
1650 zł
ZAAWANSOWANY KURS USG
1 dniowe szkolenie dla 1 osoby
1650 zł
Badanie, diagnostyka i leczenie narządu wzroku zwierząt
Dzień I
- Anatomia gałki ocznej i fizjologia widzenia w aspekcie praktycznym(z przerwą kawową 30 minut);
- Podstawowe techniki diagnostyczne w okulistyce: badanie okulistyczne krok po kroku;
- Przerwa obiadowa;
- Badanie okulistyczne pacjentów, podstawy USG gałki ocznej.
Dzień II
- Najczęściej spotykane problemy okulistyczne w praktyce lekarza weterynarii;
- Leczenie chorób oczu i pierwsza pomoc okulistyczna;
- Przerwa obiadowa;
- Badanie okulistyczne pacjentów i omawianie ciekawych przypadków okulistycznych w aspekcie diagnostyki oraz leczenia.
Diagnostyka i leczenie najczęstszych nowotworów małych zwierząt
DZIEŃ I
- chłoniak psów;
- etiologia;
- czynniki ryzyka;
- diagnostyka;
- stopień zaawansowania klinicznego chłoniaka: chłoniaki agresywne, o wysokiej złośliwości, o umiarkowanej złośliwości i o łagodnym przebiegu;
- przebieg choroby (objawy, leczenie (z uwzględnieniem najnowszych dostępnych metod), rokowanie;
- leczenia paliatywnego.
DZIEŃ II
- chłoniak kotów;
- etiologia;
- leczenie (z uwzględnieniem najnowszych dostępnych metod), rokowanie;
- leczenia paliatywnego;
- guz z komórek tucznych;
- leczenie - chirurgiczne, radioterapia, chemioterapia;
- czynniki rokownicze guza komórek tucznych u zwierząt domowych;
- guzy gruczołów okołoodbytowych;
- objawy, przyczyny i leczenie guzów gruczołów okołoodbytowych.
Obsługa roszczeniowego klienta w gabinecie weterynaryjnym
- Charakterystyka trudnego klienta;
- Skąd się biorą trudni klienci. Czy możemy zapobiec ich występowaniu?
- Rodzaje obiekcji, zastrzeżeń;
- Radzenie sobie z emocjami i stresem;
- Rola przekonań i nastawienia w występowaniu trudnych sytuacji;
- Omówienie sobie trudnych sytuacji i zachowań klientów, z którymi uczestnicy mieli do czynienia. Ćwiczenie praktyczne z użycia technik radzenia sobie z trudnym klientem, identyfikacji naszych przekonań i ich zmiany, radzenia sobie z emocjami.